کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن ماست که به افزایش مقاومت و الاستیسیته پوست و جایگزینی سلولهای مرده در آن کمک می کند. با افزایش سن تولید کلاژن در بدن به صورت طبیعی رو به کاهش می رود. این پروسه دژنراتیو و آسیب رسان باعث ایجاد علائم پیری مثل چین و چروک و شلی پوست می شود. افزایش سطح کلاژن در پوست باعث می شود پوست شما سفت ترو نرم تر شده و به بازسازی و تجدید سلولهای پوستی کمک شایانی می کند.

کرم پرپین آلا اولین کرم گیاهی در ایران است که در آن ازعصاره گیاه پرپین به عنوان ترکیبی ضد چین و چروک و روشن کننده استفاده شده است. پرپین یا خرفه از سرآمدترین گیاهان دارویی شناخته شده است که به دلیل خواص درمانی فراوان از سوی سازمان بهداشت جهانیglobal panacea یا اکسیر جهانی نام گرفته است.

فواید کرم پرپین آلا:

عصاره گیاه پرپین موجود در این کرم منجر به افزایش سنتز کلاژن در پوست  می شود.

از آنجا که پرپین منبع طبیعی از ویتامین های A ,C و E , کوآنزیم Q10 , پیگمانهای بتالاین و کاروتنوئیدها می باشد, آن را به آنتی اکسیدان فوق العاده ای تبدیل کرده که با پیری پیش از موعد پوست مبارزه کرده و آن را از آسیب های محیطی محافظت می کند.

ترکیبات عصاره پرپین مثل آلفا لینولنیک اسید, بتا کاروتن و بتا سیانین اثرات شبیه آسکوربیک اسید و کوجیک اسید را در روشن کردن پوست و از بین بردن چین و چروک دارد.

همچنین حاوی مهار کننده های آنزیم تیروزیناز است که از تیره شدن پوست جلوگیری می کند. (تیروزین آنزیمی است که به تولید ملانین کمک می کند و آنزیم تیروزیناز مسئول هایپرپیگمانتاسیون یا تیرگی پوست است).

کرم پرپین آلا با فرمولاسیون منحصر به فرد خود که علاوه بر عصاره گیاه پرپین دارای موم زنبورعسل, وازلین و گلیسرین نیز می باشد خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگیفوق العاده ای دارد که باعث می شود رطوبت طبیعی پوست حفظ شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری نماید.

نحوه مصرف:

به اندازه یک نخود از کرم را به شکل نقطه های کوچکی روی صورت, گردن و دستان خود بگذارید. به آرامی از سمت داخل به خارج کرم را روی پوست بمالید و سپس با حرکاتی به سمت بالا روی پوست ضربه زده و ماساژ دهید. قبل از استفاده از کرمهای آرایشی صبر کنید تا کرم کاملا جذب پوست شود.

تأییدیه های پرپین آلا

کرم پرپین آلا دارای مجوز از وزارت بهداشت است و برای اولین بار در طول ۳۷ سال گذشته به عنوان یک محصول ایرانی توانسته از دانشگاه کمبریج انگلستان, به عنوان قطب فناوری دنیا, تأییدیه دریافت نماید و این افتخاری است برای صنعت دارویی و آرایشی کشور.

کرم آبرسان و ضد چین و چروک پرپین آلا با دارا بودن عصاره بی نظیر گیاه پرپین, با حفظ رطوبت طبیعی و افزایش سطح کلاژن در پوست مانع ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *